مقالات

شرکت تجهیزات کوهنوردی آسالو Asolo

شرکت تجهیزات کوهنوردی آسالو Asolo

شرکت تجهیزات کوهنوردی آسالو Asolo

شرکت تجهیزات کوهنوردی آسالو Asolo  توسط Giancarlo Tanzi در سال 1975 تاسیس شد و نام خود را از شهری واقع در شمال شرقی ایتالیا (نزدیک به ونیز) که اولین بار این برند در آنجا تأسیس شد، گرفته است.

Asolo همیشه پیشگام نوآوری بوده است، در واقع اولین ایده انقلابی که توسط بنیانگذار آن معرفی شد، اولین چکمه کوهستانی از ترکیب چرم و پارچه (کوردورا) بود و اندکی پس از آن اولین چکمه کوهستانی با روکش Gore- را معرفی کرد. Tex – نوآوری هایی که نه تنها بازار، بلکه روش ساخت کفش در فضای باز را نیز تغییر داد.

در سال 1998، خانواده زاناتا برند Asolo را تصاحب کرد زیرا دقیقاً ارزش‌های آنها را به عنوان کفش‌ساز، مبتکر و علاقه‌مندان به فضای باز پذیرفت.

سنت کفاشیان خانواده زاناتا در سال 1946 زمانی که اورست زاناتا و همسرش یک مغازه کوچک برای تعمیر و جابجایی چکمه‌ها در Nervesa della Battaglia (ایتالیا) افتتاح کردند، آغاز شد.

در طول دهه 1960، نسل دوم خانواده زاناتا که توسط آمبروزیانو زاناتا و برادرش تشکیل شده بود، کسب و کار خانوادگی را به دست گرفتند و با تأسیس و مدیریت گروه تکنیکا، کسب و کار کوچک خانوادگی را به یک شرکت صنعتی تبدیل کردند.

در سال 1998 آمبروزیانو اکثر سهام خود را در گروه تکنیکا فروخت و نسل سوم خانواده زاناتا با نمایندگی آنا، مارکو و لوکا زاناتا کنترل کسب و کار خانوادگی را در دست گرفتند و برند Asolo را خریدند – برندی که ارزش های آنها را به عنوان کفاش با کیفیت بالا منعکس می کرد. .

Asolo امروزه یک کسب و کار خانوادگی است که توسط خانواده زاناتا اداره می شود که امروزه چهار نسل از کفاشیان را در خود جای داده است و متعهد به یافتن ذوب کامل سنت، کیفیت و نوآوری است.

شرکت تجهیزات کوهنوردی آسالو Asolo

شرکت تجهیزات کوهنوردی آسالو Asolo

ارزش های شرکت تجهیزات کوهنوردی آسالو Asolo
تعهد Asolo یافتن تنظیم کامل بین سنت، نوآوری و کیفیت است. سنت کفاشیان آغاز، ریشه و منشأ ماست. سنت چیزی است که ما را شناسایی می کند و به جهان می گوید که از کجا آمده ایم. نوآوری چیزی است که ما را وادار می‌کند هرگز از تحقیقات، مطالعات و چالش‌هایمان برای بهبود عملکرد و احساسات شما در طول فعالیت‌های خارج از منزل دست نکشیم. استاندارد بالای کیفیت برای Asolo یک امر ضروری است. علاوه بر این، استاندارد بالای کیفیت برآورده شده توسط محصولات توسط مهارت قوی در هر مرحله از تولید تضمین می شود: هر محصول دست ساز است و با تکنیک هایی با بالاترین مهارت دست ساخته شده است. پس از مراحل مختلف تولید و مراحل کنترل، محصول قرار است به یک شی انحصاری و قابل تشخیص تبدیل شود.
نقاط عطف ASOLO

 

آینده شرکت تجهیزات کوهنوردی آسالو Asolo

هدف Asolo همچنان یافتن بهترین ذوب سنت و نوآوری در حین ایجاد و ارائه محصولات با کیفیت بالا است.

2022

سالی پر از پروژه ها و شناخت ها در حوزه های مختلف. Asolo یک مرکز تولید جدید مستقر در مولداوی را افتتاح کرد که به استاندارد بالای کیفیت این برند احترام می گذارد. از طریق تجربه تیم بین المللی در بخش مستقیم به مصرف کنندگان، یک وب سایت جدید asolo-usa به طور مستقیم از دفتر مرکزی ایتالیا مهندسی، راه اندازی و مدیریت شده است. در سمت توزیع، Asolo دو قرارداد مهم توزیع را برای بازار هلند و سوئیس آغاز کرد. علاوه بر این، مدل جدید مجموعه رویکرد (Eldo Mid LTH GV) به عنوان بهترین راهنمای توسط مجله آمریکایی Enwild جایزه دریافت کرده است، در حالی که مدل کوهنوردی Eiger XT GV Evo انتخاب ویرایشگر را توسط آزمایشگاه دنده بیرونی آمریکا دریافت کرد. برای پایان دادن به سال و ادامه سفر با مصرف کنندگان نهایی، Asolo اولین مجموعه سبک زندگی ماجراجویانه را راه اندازی کرد و آن را گام به گام با مصرف کنندگان نهایی توسعه داد، به این ترتیب Supertrek Gtx جدید متولد شد.

2021

گرگوریو زاناتا، نسل چهارم خانواده زاناتا به این تجارت پیوست. یک وب سایت کاملا جدید با سه کلمه کلیدی دانش، تجربه و خدمات راه اندازی شده است. علاوه بر این، Asolo اولین برند Outdoor است که سرویس resoling را دیجیتالی کرده و به همه دوستداران برند اجازه دسترسی به این سرویس را می دهد. Asolo USA توزیع بازار کانادا را بر عهده گرفت. حداقل، Asolo یک مرکز تولید کاملاً جدید مستقر در سیبیو (رومانی) افتتاح کرد.

2020

جهان به دلیل کووید-19 با وضعیت همه گیر مواجه است و Asolo با بستن زیرساخت های خود و اجرای اقدامات امنیتی پیشگیرانه، کل تیم بین المللی خود را ایمن می کند. این شرکت از کل تیم خود حمایت می کند و به آن اعتقاد دارد: هیچ شغلی در معرض خطر قرار نمی گیرد و خانواده تداوم و تعهد به همه کارکنان را تضمین می کند. Asolo متوقف نمی شود و به آینده اعتقاد دارد: بنابراین برنامه ریزی برای افتتاح یک مرکز تولید جدید در رومانی، توسعه یک مجموعه جدید و گفتگوی مستقیم با مصرف کنندگان نهایی آغاز می شود.

ارزش های ما:

کسب و کار متعلق به خانواده

ما با پویایی قوی خانواده و درک مسئولیت های مشترک، مسئولیت پذیری و رفاه پیش می رویم.

سنت و نوآوری

Asolo همیشه به یافتن ترکیب کامل بین سنت و نوآوری و گسترش هنر عالی کفش برای تضمین بهترین تناسب، راحتی، سبکی و طراحی به مصرف کنندگان نهایی اختصاص داشته است.

انواع مختلف محصولات شرکت آسولو:

شرکت آسولو طیف وسیعی از محصولات کوهنوردی و طبیعت‌گردی را با کیفیت بالا و کارایی مناسب ارائه می‌دهد. این محصولات به طور کلی در دسته‌های زیر طبقه‌بندی می‌شوند:

1. کفش کوهنوردی:

  • کفش کوهپیمایی: مناسب برای پیاده‌روی و کوهپیمایی در مسیرهای سبک و هموار
  • کفش کوهنوردی: مناسب برای صعودهای فنی و سنگین در کوهستان
  • کفش یخ‌نوردی: مناسب برای صعودهای یخی و زمستانی
  • کفش بوت: مناسب برای استفاده در فصل‌های سرد و برفی

2. پوشاک کوهنوردی:

  • کاپشن: در انواع مختلف برای سطوح مختلف آب و هوا، از ضد آب و گرم تا سبک و تنفسی
  • شلوار: در انواع مختلف برای سطوح مختلف آب و هوا، از ضد آب و گرم تا سبک و تنفسی
  • پیراهن: در انواع مختلف برای سطوح مختلف آب و هوا، از آستین بلند و گرم تا آستین کوتاه و خنک
  • زیرشلواری: برای افزایش گرما و محافظت در فصل‌های سرد
  • جوراب: در انواع مختلف برای سطوح مختلف فعالیت، از ضخیم و گرم تا نازک و تنفسی

3. لوازم جانبی:

  • کوله پشتی: در انواع مختلف برای سطوح مختلف فعالیت، از کوله‌های کوچک روزانه تا کوله‌های بزرگ چند روزه
  • کیسه خواب: در انواع مختلف برای سطوح مختلف آب و هوا، از گرم و زمستانی تا سبک و تابستانی
  • چادر: در انواع مختلف برای سطوح مختلف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *